Sunday, November 28, 2010

بنیادگرایی

ما روی گلوله ایم و مستقیم به سوی خدا می رویم
حتی او هم می خواهد کلکش کنده بشه "
مرلین منسون

یک مسلمان واقعی کسی است که هنوز منفجر نشده است. در واقع هر عملیات انتحاری رمزاجتماعی ایدئولوژی است که توانایی تولید هیچ متنی را ندارد. مسلمان استشهادی مانند دشمن در بازی های کامپیوتری عمل می کند. یک راست به سراغ شما می رود و  در اثر برخورد با شما خودش را هم نابود می کند. از ایدئولوژی اسلامی تنها یک الگوریتم کامپیوتری باقی مانده است که به شکل حکم جهاد برعلیه کفار به حیات خود ادامه می دهد.
ادعا می شود که عملیات انتحاری استراتژی مبارزه ی غیرمستقیم است. اما غلط است چون چنین استراتژی توانایی سخن را از خود تئوری بازپس می گیرد.بنابراین مسئله ی اصلی تئوری است. هیچ متنی وجود ندارد همه چیز در یک جاذبه ی کور فرو می رود. اسلام بنیادگرا نابود خواهد شد. اما مانند یک ستاره به صورت یک انفجار از بین خواهد رفت واز خود سیاهچاله ی مرگ را بر جای خواهد گذارد. اسلام بنیادگرا  یک اسلام عمیقا یثربی است . اسلامی که تا اخرین درجه به جهاد ادامه می دهد. اسلام با اندیشه ی آریایی
 در این میان یک شبه فرهنگ اسلامی مسالمت آمیز هم در جریان است که در ظاهر یک مدرنیته ی کاذب به حیات خود ادامه می دهد. این اسلام را کشورهای عربی نمایندگی می کنند. اما اینجا نیز هیچ تولید متنی وجود ندارد. اسلام در سکوت مراسم  آیین ها و سنت فرو می رود . او  راهزنی است که در اثر روح سرمایه داری به تجارت بازگشته است. این اسلام مکی یا اسلام پیش از هجرت است . یا اسلام با اندیشه ی یهودی. وقتی جهان غرب تصور می کند که می توان با جهان اسلام کنار آمد همین چهره ی یهودی مسلک از اسلام را مد نظر دارد که با روح سرمایه داری همخوان است. اما انها سخت در اشتباه هستند. مسلمان ها همیشه دوگانه عمل می کنند. اعراب  در اصل راهزنانی هستند که خود را به شکل تاجر در اورده اند.
اما جمهوری اسلامی هیولایی است از هر دو وجه یهودی و آریایی. سرمایه داری  داخلی با عملیات برون مرزی و استشهادی در خارج کشور. در اصل احمدی نژاد چرخش عمیق جمهوری اسلامی به اسلام آریایی مسلک است. جنگ کنید تا زنده بمانید.

No comments:

Post a Comment